آدلی کو

آدلی کو

آدلی کو

آدلی کو

انتخاب مبلمان اداری

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ

اگر شما در حال انتقال به دفتر جدیدی هستید، یک عنصر مهم که باید در عقیده بگیرید، مبلمان جدیدی است که می خواهید خریداری کنید. گزینش مبلمان اداری نیازمند صرف سررسید کافی جستجو و یافتن چیزی است که اخ دارید. برخی از راهبری هایی که به شما در برگزیدن مبلمان پسندیده کمک می کنند، در اینجا برجسته می شوند.

انتخاب گزینه های عملکردی مبلمان
اگر میز کار خویش را صرفا بخاطر شکل "فانتزی" آن را گزینش کنید ، احتمالا به سرعت متوجه خواهید شد که شما یک اشتباه بزرگ کردید. در عوض، شما باید مبلمان کاربردی و نوین را گزینش کنید که نیازهای فضای دفتر (WorkSpace) شما را برآورده کند. برای مثال، انتخاب یک میز که هیچ کشویی ندارد، اگر بخواهید فایل های خویش را ذخیره کنید، ایده بسیار احسان نیست. مهم است که شما مبلمان مورد بیچارگی که کاربردی باشد را خریداری کنید ، نه فقط بخاطر شکل ظاهری آن.

سبک پسندیده مبلمان را گزینش کنید
در حالی که عملکرد را در ذهن نگه دارید، باید مبلمانی را نیز جستجو کنید که نشان دهنده گونه کسب و کار شما یا شرکتی است که شما در آن مشغول به شغل هستید. اگر شما یک مدیر اجرایی هستید، نباید یک میز اداری را که ارزان و غیر حرفه ای است، خریداری کنید. شما باید مطمئن باشید که مبلمان را برگزیدن کنید که ظریف و پرطرفدار است.

صندلی مناسب را انتخاب کنید
شما باید یک صندلی را گزینش کنید که برای تنظیم دفتر ویژه خود، وزن و قد شما مناسب باشد. چیز دیگری که باید به یاد داشته باشید ارتفاع صندلی مربوط به میز شما است. شما باید اطمینان حاصل کنید که یک صندلی داشته باشید که با ارتفاع مناسب برای مدت طولانی نشستن آسان است. وانگهی مطمئن شوید که رنگ صندلی را به بقیه مبلمان اداری که هدف خرید آن را دارند، مطابقت دهید.

فضای دفتر را اندازه گیری کنید
یکی از بزرگترین اشتباهات که می توانید سپریدن دهید، اندازه نگرفتن فضای شما در دفتر شماست. اگر شما نتوانستید اندازه گیری راستی اتمام دهید، ممکن است مبلمان کاملا زیبایی را خریداری کنید ولی اصلا مناسب فضای کار شما نباشد. اندازه گیری پیش از زمان سفارش و تصمیم گیری، این مسئله و دشوار نهفته را از بین می برد.


صرف زمان کافی و مناسب برای یافتن مبلمان اداری خوب ضروری است. این شغل آسان بودن بعدها و راندمان شما را در فضای اداری تضمین می کند.

free backlinks

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی